torsdag 4 oktober 2012

Ren andning

Jag går till doktorn för en kontroll. Han säger -ditt andningsljud är helt rent. Det kanske inte låter som något speciellt. Men för mig är det det. Det har jag inte hört tidigare. Det har alltid varit beskrivningar som, det låter tätt, du har ett konstigt gnidningsljud,  har du astma? eller har du kol? eller ojoj, här var det rossligt och pipigt. Oavsett varför jag varit hos läkaren. Så ni förstår vilken stor grej det är. Jättestor faktiskt. I mitt liv. Sedan finns det annat som inte är tipptopp. Men det här, det är ett kvitto på att jag förutom yogan även hittat rätt med maten. Så alla ni kolhydratälskare :) -  tänk vilken skillnad det blev i mitt liv av att ha dragit ner på dem rejält. Med sockret i spetsen som ju också är en kolhydrat. Jag önskar dig samma upplevelse!

4 kommentarer:

  1. Vad glädjande Annika! Är jätteglad för din skull. :) Tänk att en kostomställning kan förändra så mycket.
    Varma kramar

    SvaraRadera