lördag 29 september 2012

Håll tummarna med mig

Jag är förkyld. Och de senaste 15 åren har det inneburit luftvägsproblem för mig. Alltid. Samma sak varje gång. Den här gången är det annorlunda. Eftersom jag nästan aldrig hostar nu för tiden, sedan jag började med min kost med riktigt fett och lite kolhydrater, har hostan fasat ut sig själv. Ja det har helt klart ett samband. Bara det! Tänk då så mycket annat som påverkas i kroppen utan att man vet om det. Som kan finnas där länge innan man märker det. Och inflammationstillstånd som kan finnas överallt. Om ni minns så påbörjade jag en annan kost just med tanke på mina luftvägar. Nu är jag lite hängig, halsen svider och jag har haft feber. Håll tummarna med mig att hostan håller sig borta. Tänk vilket genombrott för mig!

4 kommentarer:

  1. Klart jag håller tummarna! Om man kan hitta egna sätt att bli frisk eller fri från krämpor så hejar jag på. Brukar bara läsa hos dig, inte skriva men nu gör jag det!
    Lycka till önskar Kristina

    SvaraRadera
  2. Tack Kristina! Både för dina tummar och dina rader.

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummar och tår. Klart du ska slippa hosta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria! Och den håller sig borta än så länge, peppar peppar!

      Radera