lördag 16 februari 2013

Grönt är skönt

Har läst om gröna drinkar lite här och där. Varit sugen men inte kommit till skott riktigt. Ni vet. Det där hindret inombords som bara finns där ibland. Nu har jag i alla fall druckit grönt i två dagar. Jättegott. Och blandat i lite allt möjligt med spenat som bas. Lagt till avocado och färsk ingefära och lite bär. Lagt till kiwi, halvfrusna äppelskivor och färsk ingefära. Och så där kan man väl hålla på. Hitta sin favorit. Drack en grön drink igår kväll och inatt har jag varit på toa och kissat fem (!) gånger. Det måste vara det gröna. Inget annat var annorlunda. Därför har jag tänkt att jag ska dricka det på morgonen eller på dagen, inte på kvällen. Kanske var det bara en slump. Känner du av det på det viset? Att det är vätskedrivande?

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte om det stämmer på mig, men jag kanske är van nu kommer inte ihåg hur det var i början.

    Om du vill prova någon annan jucie så testa en röd med rödbetor och hallon också en favorit:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera