onsdag 13 februari 2013

Vårtecken

Bokrean är som ett vårtecken. Jag har faktiskt en hel hög med böcker som jag inte orkat läsa, fast jag beställt, glatt mig och för att sedan inte orka läs dem när jag väl fått dem. Jag är i en trötthetssvacka. Mycket handlar om Indien, annat om stora beslut i mitt liv. Beslut som jag trodde skulle frigöra energi men som nästan däckat mig. Och så den där krypande förkylningen. Kanske ska jag sluta motarbeta den, bara låta den blomma ut? Hursom den där bokrean har en mängd LCHF-böcker om man har svårt att hitta på recept för egen del. Det finns alla varianter, för dig som vill bli smal, för dig som är äldre, för dig med liten plånbok. Och så den här - Sanna Ehdin är en riktig pionjär och inspirationskälla. Att läka sin egen kropp via sin kost. Det är vackert. Jag rekommenderar den varmt. Passa på nu att få lite klokskap extra billigt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar