lördag 8 juni 2013

Eterisk olja mot pollenallergi?

Min allergi tar stryptag på mig. Jag har aldrig känt mig så risig som i år. Och så har det varit en vår också :) Ja jag vet, i-landsproblem kan vara tunga ibland, när man har det lite kämpigt. Jag vill inte ta kortisonspray som är det som sjukvården erbjuder. Jag har skickat efter en annan spray. Förhoppningsvis kommer den i övermorgon. Jag trodde jag skulle slippa min allergi med annan kost, kanske hade det varit ännu värre om jag inte ätit minimalt med kolhydrater? Sån't som inte går att kolla. Men annars är kroppen pigg. Det är en så märklig känsla, rassel och kliande i luftrören och resten av kroppen känns stark. Håll tummarna nu att den här sprayen ska vara något för mig! Jag lovar att återkomma med rapport.

6 kommentarer:

  1. Läser med spänning. Min son är också jättedålig. Jag har provat med eterisk olja en gång men det höll på att sluta illa. Hoppas verkligen inte det går så för dig. Ta det försiktigt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna att det ska fungera!!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Olika eteriska oljor har olika egenskaper samt att olika personer är olika mottagliga.
    Spännande att följa - Lycka till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det förstås! Tack för dina rader!

      Radera