torsdag 20 juni 2013

I ärlighetens namn

Har berättat att jag skickat efter en spray, alternativ variant till de klassiska pollenallergimedicinerna. Men eftersom jag redan hade påbörjat antibiotikakur och kortisonbehandling så går det ju inte att säga något med säkerhet, vilke eventuell effekt den har. Så, jag har använt den. Som ett slags litet komplement. Det blir lent och mjukt inuti, jag hostar till och sedan är det "som vanligt". Det vill säga; jag tror på att eteriska oljor och örter kan fungera från ett tidigt skede. När man redan är riktigt allergisk tror jag tyvärr inte att det är något som stoppar eller lindrar på djupet. Jag hoppas innerligt att någon annan har en annan upplevelse än jag. Kanske använder jag den nästa vår om jag tror att det kommer att bli en svår säsong. Men just nu, i ärlighetens namn gör det varken till eller ifrån. Sorry!

2 kommentarer:

  1. Du fick den nog i ett för sent skede för din allergi. Hoppas du mår bättre snart.
    Kram
    M

    SvaraRadera